Monday, March 10, 2008

Undian telah berlepas!!

Semalam adalah hari undi... Saya berada dalam rumah, tidak pergi ke mana-mana... Bosan betul lah! Keputusan telah diumumkan pada malam semalam serta pagi ini...
Esok saya haruslah pergi ke sekolah untuk mesyuarat-mesyuarat yang banyak... Oleh itu, saya haruslah rehat secukup-cukupnya.
Saya telah diberi seminggu cuti, oleh itu saya haruslah menggunakannya dengan sebaik mungkin. Bukan menghabiskan kebanyakkan masa saya di depan kaca komputer ini membuat perkara yang sia-sia sahaja...
Haraplah saya dapat membuat dan menyiapkan kerja saya dengan sebaik mungkin.

4 comments:

Vincent Choo said...

wow, i was actualy prepair 2 write abt tis too. BUT... due to lazyness again, hahaha i dint write it.. hahaha. if u dn like it, then LEAVE! hahaha kidding. n ya thax 4 leaving ur 1st coment at my blog. HOW OFTEN WOULD U HV A AHB (anak hantu babi) 2 LEAVE A COMENT?! hahahah XD
kidding....

Vincent Choo said...

i got 2 tell u tis, i'm starting 2 fall in love wf yui! OMG, i done dare 2 rampas ur bride! 4gv me! hahahha XD

LEGEND said...

=.=...
vincent... you nothing to do kah?
hahax
just kidding with you ar... don't be angry... hahax

Vincent Choo said...

no la...