Thursday, April 3, 2008

YAY~ Hari ini kami ada calon sudah...

Gembiranya saya dapat berjumpa dengan calon-calon berbagai "corak" pada hari ini. Saya boleh terasa keiinginan mereka untuk menjadi seorang pengawas. Itulah perkara yang baik! Tetapi... Saya rasa calon-calon tahun ini tidak begitu bersemangatlah~ Pelik betul... Tidak apa... Asaskan mereka ingin menjadi seorang pengawas yang bertanggungjawab dan seorang pengawas yang dapat dihormati dan disanjung, mereka akan menggunakan cara-cara yang berlainan dan cara yang tersendiri untuk mencapai pencapaian tersebut.

Saya tidak diizinkan untuk memberitahu perkara-perkara yang sulit pengawas kita dan saya juga tidak akan memberitahu apa yang telah berlaku kepada sesiapa yang tidak berkaitan untuk mengelakkan orang lain yang tidak beretika untuk membuat apa-apa yang akan mencabar maruah kita sebagai seorang pengawas.

Menjadi seorang pengawas haruslah membuat pengorbanan yang banyak dalam kebanyakan aspek. Bersiap sedialah untuk menghadapi cabaran-cabaran yang akan datang dengan tabah dan sabar! Semua ini akan menciptakan seorang awak yang lebih baik!

2 comments:

~meaningless V~ said...

YES SENIOR!!! So many da dao li. Hahax.


From Penguin

LEGEND said...

hahax