Thursday, August 28, 2008

Kita anak MALAYSIA!!!

Esok adalah Sambutan Hari Kemerdekaan negara kita Malaysia ke-51! Walaupun saya tidak berapa mahu pergi ke sekolah tetapi peraturan tetap peraturan... Kita haruslah mematuhinya tanpa mengira di mana dan sesiapa...
Esok, kami akan ada empat masa untuk belajar dan selepas masa rehat(kalau tak silap sebab Isnin waktu perhimpunan saya pergi ke tandas untuk "urusan cemas yang besar") baru kami menyambut sambutan tersebut...
Salah satu faktor yang menyebabkan saya meletakkan niat saya yang hendak ponteng sekolah ialah pendapat ketua saya yang saya hormati... Beliau mencadangkan saya haruslah pergi.
Walaupun saya berasa kecewa tidak mampu pergi bermain dengan kawan-kawan saya tetapi saya tetap bangga terhadap keputusan yang diletakkan iaitu mematuhi peraturan dan tidak ponteng sekolah walaupun esok hanya merupakan Sambutan Hari Kemerdekaan di sekolah kami... (no offence)
Selain itu, saya tetap bangga bahawa saya anak MALAYSIA!!!


Jalur Gemilang

Jalur Gemilang merupakan nama bendera negara kita yang amat membanggakan!
MALAYSIA BOLEH!! Haraplah benar-benar boleh~

Dato李宗伟(Li Zong Wei) merupakan salah seorang yang mewakili Malaysia ke peringkat antarabangsa... Beliau merupakan kebanggaan MALAYSIA!!!

JIAYOU!!! MALAYSIA BOLEH!!!!!!!!

No comments: